Comparteix el teu tresor! (Lema Curs 2016/17)

Hem començat el curs i els alumnes de primària ja treballem la cançó del lema d'aquest curs "comparteix el teu tresor". El tema escollit ha estat "Llença't" de la mítica banda de rock catalana Lax'n'Busto. Tot i que la lletra ha sofert alguna petita variació, podeu treballar-la a través d'aquest vídeo:



“LLENÇA’T” (Lax’n’Busto)

Caus a terra molt avall creus que no te'n sortiràs, però amb els cursos te n'adones que tornes a començar.
I a força de molt de caure i de tornar-te aixecar veus que les coses no canvien però ja no ets qui eres abans.
Un TRESOR per COMPARTIR nous moments per agrair, un nou curs per estimar i descobrir!

LLENÇA’T, cada instant és únic no es repetirà, sento que el cor ja no para de bategar
i diu que em MOGUI que no pensi en tot el que vindrà, que un llapis mai no dibuixa sense una mà.

I perquè els meus pensaments que sempre viuen el present no conjuguen altres temps que el ja faré, el que no vaig fer.
Doncs avui o potser demà seré aquí o seré per allà, seré un tros de l´univers que no noti el pas del temps.
El que faig a cada instant és la força que em fa gran, no vull pensar en el que arribarà demà.

LLENÇA’T, cada instant és únic no es repetirà, sento que el cor ja no para de bategar i diu que em MULLI que no pensi en tot el que vindrà, que un llapis mai no dibuixa sense una mà.

IMPLICA’T, cada instant és únic no es repetirà, sento que el cor ja no para de bategar i diu que em llenci,
que no pensi en tot el que vindrà, que un llapis mai no dibuixa sense una mà.

Comentaris