Ara Malikian

Ara Malikian és un dels violinistes més virtuosos del món. Va estudiar violí sota el guiatge del seu pare en un refugi antiaeri de Beirut (Líban) i, després, a Hannover i Londres. Acostuma a fer 450 concerts a l'any (un i mig al dia!) i visita uns 40 països al llarg de l'any.

És un músic diferent que permet al públic emocionar-se i riure mentre toca música clàssica. La setmana passada va oferir un recital a Barcelona i Lleida -el mateix dia!-. Aquí teniu un fragment d'un dels espectacles més famosos que ha protagonitzat: els Pagagnini.

Us convido a que deixeu les vostres reflexions en l'apartat "Comentaris". No oblideu signar-hi amb el vostre nom!



Comentaris

Anònim ha dit…
El que m'ha captat mes l'atenció son dos coses:la primera es que es va escaquejar en un vaixell encara que no tingués n'hi diners,n'hi casa,n'hi familia.....La segona cosa es que en l'última pregunta li pregunten:Que li demana al seu senyor?- i ell respon:
-No li demano,li agraeixo.
Encara que total 'entrevista m'hagi agradat molt aquestes dos coses son les que m'ha cridat mes l'atenció.

Neus Silvestre i Gatell
Anònim ha dit…
El que m'ha captat mes l'atenció son dos coses:la primera es que es va escaquejar en un vaixell encara que no tingués n'hi diners,n'hi casa,n'hi familia.....La segona cosa es que en l'última pregunta li pregunten:Que li demana al seu senyor?- i ell respon:
-No li demano,li agraeixo.
Encara que total 'entrevista m'hagi agradat molt aquestes dos coses son les que m'ha cridat mes l'atenció.

Neus Silvestre i Gatell
Anònim ha dit…
Es impressionant per lo que ha passat i que digué que la seva vida va començar als 15 anys i que no tinguessi cap record de la seva infància
Anònim ha dit…
Es impressionant per lo que ha passat i que digué que la seva vida va començar als 15 anys i que no tinguessi cap record de la seva infància aquell comentari anterior era meu m he descuidat de posar el nom. Jordi Tudó Vicens
Anònim ha dit…
També m impressiona el record tant negatiu que te del seu país i de lo dur que va ser la seva fugida . Per un nen havia de ser complicat entendre que havia de passar se 7 nits per colar se en un vaixell cap a un destí desconegut .

Jordi Tudó i Vicens
Anònim ha dit…
Ma pressionant tota la seva vida que no tingui record de la seva infància. Que quasi no ages pogut anar a l'escola,la seva manera de guanyar diners.Que tingues de canviar tants cops de ciutats per culpa de la parella i d'altres coses
En resum ma sorprès molt.
JORDI BERTRAN BURO
Anònim ha dit…
El que més m'ha captat l'atencio ha sigut la seva infancia,perquè la va tenir molt dura ja que no ve tenir amics tansols un pobre Rus. També m'ha captat molt l'atenció el seu aspecte de ser i que el seu pare fos un intèrpret pop famos.

Xavier Ros Minyarro
Nerea puertas cañabate ha dit…
lo que mes m´ha impresionat an sigut tres coses:
1-que el seu pare era interpetre pop famos i no li agradava.
2-que va esta en un refugi antiaeri.
3-que els seu primer amic vaser un turc que eran els que bombegaven el seu pais.
M'ha agrarat molt.
Raquel Perez ha dit…
El que més m'ha sorpres són tres coses la primera és: no va tenir cap infancia feliç. Va voler desfer-se dels seus records.
La segona és: que sol vol tocar el violí li es igual els sentims, sol vol cumplir els seus somnis.
La tercera és: que va fer un concert i li van preguntar si tocava música jueva i ell sense sapiguer va dir que si. I al final va col.labora amb casaments jueus.
La meva opinió és que va ser molt valent i va aconseguir el seu somni de tocar el violí.
Unknown ha dit…
JAN VILADOMAT OLIVA

M'ha sorprès molt que el mateix diguès que la seva vida començava als 15 anys. També m'ha sorprès molt que siguès on siguès, ell volia marxar del seu país. M'he fixat que a ell no li agradava la música clàssica, que és la que tocava el seu pare i que ell quan tocava, introduia comèdia. La veritat és que ell sempre tirava cap endavant encara que li passessin desgràcies. Com que se li cremès el pis d'Alemanya... Per a mi, ell es mereixeia una infància millor.