Mr. Zebra (Alumnes de 2n)

Els alumnes de 2n han estat treballant durant el segon trimestre la climatologia, el vestuari i les mascotes. Per tal d'arrodonir el treball i tancar el trimestre us ofereixen una cançó anomenada "Mr. Zebra" (El senyor Zebra) que relaciona totes les unitats estudiades. Congratulations!!

Aquí teniu la lletra:



Hello Mr. Zebra,
Can I have your jumper ‘cause it’s cold, cold, cold,
In my house, house, house.

What’s the weather like today? It’s windy, it’s cloudy, what a day!
I can see my friend monkey running with a crocodile!

Hello Mr. Zebra,
Can I have your T-shirt ‘cause it’s hot, hot, hot,
In my class, class...room.

Happy penguins marching on, tigers, lions, elephants.
Birds smile when they can fly, snakes they can’t and cry...

(Solo piano)

I like my pets!
I like cats, dogs, parrots, tortoises and hamsters.
What is your favorite pet?

Mr. Zebra!



Comentaris